tiistai 9. maaliskuuta 2010

Minä taistelin rakkaudesta

Näin unta kuinka olin joutunut haaksirikkoon ja kelluin kylmässä merivedessä. Minun luonani oli myös mies. Hän oli kuin sotilas, karski ja tietäväinen kuinka selviytyä hengissä. Meri oli levoton ja satoi, oli yö ja niin kauhean kylmä. En tiedä kuinka merestä lipui miedän luoksemme toisen maailmansodan aikaisia ruosteisia merimiinoja, koko ajan lähemmäksi. Olin kauhuissani. Mutta tämä mies oli sotilas, hän oli kylmäpäinen ja käski tarrautua niihin miinoihin, mutta vain tiettyihin kohtiin. Yhdet kohdat olisivat turvallisia, jos johonkin muuhun osaan koskisi, miinat räjähtäisivät heti ja me niiden mukana. Painottelua, jatkuvaa painottelua ja kylmää kauhua.

Yht´äkkiä olimme pelastautuneet johonkin vanhaan alukseen. Olimme hytissä, mutta nyt siellä oli minun lisäkseni vielä toinen nainen. Ei ketään outo, vaan aivan kuin kaksonen, toinen osa minusta. Oli silti kylmä vaikkemme olleet enää vedessä, ja turvauduimme toistemme lämpöön, jotta selviytyisimme.

Miehelle meistä oli tullut seireenejä. Me olimme jäätymäisillään, mutta kun lämpö alkoi vaikuttamaan ja palauttamaan elintoimintojamme, me olimme hänelle tuskallinen muistutus haluista.Hän makasi keskellämme, olimme kietoutuneet häneen kuin liaanit, mahdollisimman lähelle. Mies oli tulla hulluksi.

Pian hyttiin oli ilmaantunut patteri ja mies meni ripustamaan vaatteita sen päälle ja jäi nukkumaan patterin lämpöön, me kaksoset nukuimme toisiimme turvautuen, sylikkäin.

Siirryimme johonkin toiseen universumin tasoon, jossa näin kuinka toinen meistä kaksosista suoritti taikoja. Tuo nainen oli vihollinen, hän halusi miehen sielun omakseen. Ja tajusin kuinka minä rakastin tuota miestä. En ehkä seksuaalisesti, mutta hänen sieluaan, minä rakastin häntä ja en voinut vain antaa tämän toisen osan minusta tuhota häntä. Me noiduimme ja käytimme loitsuja, taistelimme yhden miehen sielusta. Ja lopulta, minä voitin. Minä rakastin tuota miestä sieluni tasolla niin mahdottoman paljon, siihen ei riitä sanoja kuvaamaan sen määrää. En voinut pyytää toista rakastamaan minua, mutta minulle riitti, että edes jossain tasolla, me olimme aina yhtä. Minä rakastin ja minulle se riitti. Minä rakastin.

Sitten heräsin.

1 kommentti:

  1. Kaunista :) Mulla on ollut vain yksi uni blogissa, joka oli kaunis...muut ovatkin sitten olleet aika sekavia, ahdistavia ja todella outoja, mutta kauniita unia näen harvoin.

    VastaaPoista