sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Luopumisesta

Näin unta kuinka yritin johdattaa suuren ryhmän lentokoneeseen. Tämä on uni joka toistuu aina ajoittain. Aina joku on myöhässä, tai eksynyt tai olemme väärässä lähtöhallissa jne. Juoksemme ja juoksemme ja aina me olemme myöhässä. Ei niin että se olisi minun syyni, olen porukan johtajana, mutta muut ihmiset estävät minua pääsemästä lentoon. Tälläkin kertaa toivoin, että voisin vain jättää muut selviämään itseksensä ja kiiruhtaisin koneeseen.

Niin, jos tätä alkaa tulkitsemaan, niin taitaapa alitajunta yrittää kertoa, että olisi parasta vain luovuttaa kaikista turhista velvotteista, joita on ottanut kantaakseen ja alkaa huolehtimaan omista tarpeistani. Ne ovat tärkeämpiä.
Minä haluan jo päästä lennolleni!

Toinen uni oli sellainen, jossa heräsin vanhasta asunnostani ja vieressäni nukkui exäni. Hän heräsi ja alkoi tekemään selväksi kuinka paljon haluaisi tehdä minulle hyvää ja rakastella kanssani. Silloin nousin hetkeksi ylös sängystä ja menin vessaan tarpeilleni. Huomasin että minulla oli alkanut kuukautiset, runsaimmat kuin koskaan ennen koko naisena olon aikana. Ja voi sitä helpotuksen tunnetta jonka tunsin! Ihanaa, nyt minulla on syy kieltäytyä seksistä.

Kun heräsin unestani, minulla oli jotenkin surullisen helpottunut olo. Minä alan pääsemään tästä kaikesta ylitse. Ehkäpä jonain päivänä tämä luopumisen ja suremisen prosessi päättyy..

2 kommenttia:

  1. Hmm...mä en oo unissani koskaan kieltäytynyt seksistä :D Sitä oon harrastanut kaikkien kavereittenkin kanssa, vaikka tiedostankin että eihän tän NÄIN pitäis mennä! Menkkojen aikaan tosin nään niitä kaikista "seksikkäimpiä" unia...oi voi

    VastaaPoista
  2. Hih! Se että kieltäydyin, oli kai ensimmäinen kerta koko 4 vuoden suhteen aikana ja tämäkin vasta unissa ja suhteen jälkeen... Nyt taitaa pääkoppa työskennellä oikein kovilla panoksin, että yli päästäisiin...:)

    VastaaPoista